Czy warto inwestować w reklamę na facebook?
2019-12-23
Czy
warto inwestować w reklamę na facebook?
Facebook zmienia się codziennie! Często użytkownicy tego
medium społecznościowego tego nie zauważają. Widać to dopiero jeśli zagłębimy
się w proces reklamowania naszej witryny internetowej lub firmy.
Facebook jest wybierany jako narzędzie reklamowe,
przede wszystkim ze względu na dużą grupę użytkowników. Staje się to jeszcze
bardziej istotnej jeśli oprócz działań na rynku Polskim, realizujemy działania
handlowo – reklamowe poza granicami kraju. Wtedy zauważymy, że z jednego
miejsca możemy wygodnie zarządzać kampaniami promocyjnymi w wielu krajach.
O facebook-u warto też pomyśleć również dlatego, że
możemy docierać do wybranej grupy odbiorców. Możemy taką grupę dobrać ze
względu na płeć, zainteresowania, zawody, zachowania w internecie i wiele
innych.
Dzięki wielu danym, które zbiera o nas facebook, a
którymi często sami się chwalimy, można na przykład zaprezentować swoją
nieruchomość osobom zainteresowanym kupnem lub sprzedażą mieszkania, albo
zaproponować reklamę kredytu osobom interesującym się taką formą finansowania
zakupów. Facebook wykorzystywany jest obecnie, praktycznie przez wszystkie
gałęzie gospodarki do przekazywania wiedzy o swoich produktach, ideach,
nowościach i produktach. Trudno nie docenić tego nośnika reklamy, zwłaszcza że
ponad połowa polaków korzysta z tego portalu.
Czy więc
warto korzystać z reklamy na facebook? Odpowiedź nasuwa się sama.