Czy warto inwestować w reklamę na facebook?

2019-12-23

Czy warto inwestować w reklamę na facebook?

Czy warto inwestować w reklamę na facebook?

 

Facebook zmienia się codziennie! Często użytkownicy tego medium społecznościowego tego nie zauważają. Widać to dopiero jeśli zagłębimy się w proces reklamowania naszej witryny internetowej lub firmy.

Facebook jest wybierany jako narzędzie reklamowe, przede wszystkim ze względu na dużą grupę użytkowników. Staje się to jeszcze bardziej istotnej jeśli oprócz działań na rynku Polskim, realizujemy działania handlowo – reklamowe poza granicami kraju. Wtedy zauważymy, że z jednego miejsca możemy wygodnie zarządzać kampaniami promocyjnymi w wielu krajach.

O facebook-u warto też pomyśleć również dlatego, że możemy docierać do wybranej grupy odbiorców. Możemy taką grupę dobrać ze względu na płeć, zainteresowania, zawody, zachowania w internecie i wiele innych.

Dzięki wielu danym, które zbiera o nas facebook, a którymi często sami się chwalimy, można na przykład zaprezentować swoją nieruchomość osobom zainteresowanym kupnem lub sprzedażą mieszkania, albo zaproponować reklamę kredytu osobom interesującym się taką formą finansowania zakupów. Facebook wykorzystywany jest obecnie, praktycznie przez wszystkie gałęzie gospodarki do przekazywania wiedzy o swoich produktach, ideach, nowościach i produktach. Trudno nie docenić tego nośnika reklamy, zwłaszcza że ponad połowa polaków korzysta z tego portalu.

 Czy więc warto korzystać z reklamy na facebook? Odpowiedź nasuwa się sama.